woensdag 23 oktober 2013

Muzische koffer

Dag allemaal,

Tijdens het vak Beeld moeten we een muzische koffer maken.
Dit moeten we maken aan de hand van een kleuterboek. Ik heb een boek gekozen over een kikker, omdat ik dat een mooi dier vindt om te schilderen. We moeten de prenten een beetje aanpassen zodat z niet hetzelfde zijn zoals in het boek.

Voor ik begonnen ben heb ik mijn reiskoffer in de primer geschilderd zodat de oorspronkelijke kleur va de koffer niet door de verf komt. Daarna heb ik mijn kikker op de koffer getekend via een transparant. 

Als de kikker op de koffer getekend was heb ik heb geschilderd en er mijn eigen touche aan gegeven door zijn zwempak in een ander kleurtje te schilderen. Als mijn kikker volledig gedroogd is heb ik de lucht en het zand geschilderd.

Dit is de koffer met de kikker, de lucht en het zand.
 Toen de koffer droog was heb ik het water geschilderd in een donker blauw zodat je het verschil kan zien met de lucht. Ik heb de onderkant van de koffer ook in de kleuren van de lucht, het zand en het water geschilderd zodat de prent doorloopt naar de achterkant. 

Mijn kikker.


De voorzijde van de koffer die volledig klaar is.
 Op de achterzijde is de kikker in het water gesprongen en zie je nog enkel zijn poten die uit het water komen. In het water heb ik met donker blauwe verf strepen getrokken omdat dit de golven van het water moeten voorstellen.
De achterzijde van de koffer die volledig klaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten