vrijdag 3 januari 2014

Fantasie monster


Voor het vak Beeld moesten we een fantasie monster maken. Dit moesten we maken in papier-marche. Ik heb twee ballonnen opgeblazen in verschillende grote, één voor zijn lichaam en één voor het hoofd. Daarna heb ik de ballonnen met behangerslijm ingesmeerd en stroken van krantenpapier opgeplakt. Daarna heb ik de beide ballonnen laten drogen. Toen de ballonnen droog waren heb ik ze doorprikt en de ballonnen eruit gehaald. Als ik de beide dele had heb ik ze aan elkaar gekleefd met grote stroken krantenpapier. Ik heb in de bovenzijde van de kleinste ballon twee sneetjes gemaakt voor de twee oortjes te maken. Ik heb twee potje van yoghurt gebruikt en die randjes heb ik in de sneetjes geduwd zodat ze stevig vast zitten. Daarna heb ik met krantenpapier de potje bekleed zodat alles dezelfde structuur heeft. Op het hoofd heb ik 2 ogen gemaakt met de onderkant van de yoghurtpotjes. Voor de poten heb ik twee botervlootjes gebruikt. Ik heb alles een extra laag gegeven met krantenpapier. Toen alles droog was heb ik de puzzelstukken getekend en geschilderd met acrylverf.

Dit is het resultaat:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten