vrijdag 3 januari 2014

Handige sites boordevol inspiratie!!


Als kleuterjuf is het soms moeilijk om ideeën te blijven verzinnen. Daarom heb ik van een aantal juffen waar ik op stage gestaan heb een aantal sites gekregen om eens te zoeken naar ideetjes.

De eerste site waar ik graag naar verwijs is 'juf kelly'. Daar staan een aantal BC's die volledig uitgewerkt zijn. Van Afrika tot Dino's.

De tweede site waar ik graag naar verwijs is 'Pinterest'. Daar staan tal van leuke ideetjes op voor in de kleuterklas. Er staan verschillende knutselideeën op.

Ik heb al een paar ideeën van de beide sites gehaald voor de volgende stage, BC voertuigen. Je vind er individuele taken en groepswerkjes.

Ik hoop dat jullie er ook plezier aan beleven om de site te onderzoeken en verstelt te staan van alle ideeën die je kan vinden op de sites.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten